reclame

Meld je aan voor de storytelling academy

Leer in 3 maanden hoe je stap voor stap een concept ontwikkelt, uitbouwt, en doorvertaalt naar een sterk merk

Over de online storytelling academy

Verhalen zijn overal. Ze zijn te vinden in de vorm van een film, een lied, een boek, een foto of zelfs een tweet. Verhalen zijn krachtig omdat ze ons helpen de wereld te begrijpen. Ze kunnen ons inspireren om geweldige dingen te doen. En ze kunnen ons veranderen, als individuen en als samenleving.

Codebreakers Academy is een storytelling-cursus die je leert hoe je verhalen kunt vertellen en merken kunt bouwen als een professional.

  1. Het programma begint met een spoedcursus storytelling.
  2. Vervolgens leer je hoe je storytelling kunt gebruiken om je merk op te bouwen, je business te verbeteren en je bedrijf op de markt te brengen.
  3. Uiteraard behandelen we ook hoe je als freelancer geld kunt verdienen door je eigen originele verhalen en inhoud online te verkopen.

Codebreakers.academy is een unieke cursus die een praktische, hands-on benadering combineert met theoretische training. Het gaat niet alleen om leren typen of schrijven, het gaat erom hoe je verhalen vertelt.

Reclamebureau Nijmegen - lezing voor ondernemers
werken bij reclamebureau
In 0
modules naar een sterk merk.
webdesign
webdesign

Word ook een
professionele storyteller.

Codebreakers.academy is de ultieme bron voor storytellers die van hun passie een beroep willen maken. Het is een uitgebreide (online) cursus die je de vaardigheden leert die je nodig hebt om een (​​freelance) carrière als storyteller te starten.

De cursus is ontworpen door een professionele storyteller en omvat alles wat je moet weten om een ​​succesvolle freelance storyteller te worden.

contact communicatie bureau

Storytelling academy in het kort

Codebreakers Academy biedt een spoedcursus in de grondbeginselen van marketing, branding, storytelling en online bedrijfsstrategie. Je leert ook hoe je sociale media, e-mailmarketing, bloggen, website-ontwerp, SEO, e-mailautomatisering en nog veel meer kunt gebruiken.

Je krijgt de tools die je nodig hebt om je eigen online bedrijf op te bouwen en leert alles wat je moet weten over het runnen van een online bedrijf.

Leer door onze spoedcursus van 3 maanden in alles wat je moet weten om freelancer te zijn en je eigen online bedrijf te runnen.

doelstellingen reclamebureau

Het Codebreakers Mechanisme

Ontdek de unieke mechanismen die ervoor zorgen dat de Codebreakers Academy werkt om een ​​professionele storyteller te worden:

  • Hoe je de vaardigheden kunt leren om een ​​storyteller te worden.
  • Waarom storytellers de meest gewilde creatieven ter wereld zijn.
  • Waarom verhalenvertellers veel geld waard zijn.
  • Hoe je de wetenschap van storytelling kunt gebruiken om een ​​boeiende merkidentiteit te creëren.
  • Hoe je potentiële klanten aan kunt trekken met weinig budget.
  • Hoe je het “3-stappenproces” gebruikt om overtuigende merken te creëren.
  • Hoe je klanten kunt aantrekken in elke nichemarkt.
  • Hoe je meer leads voor jezelf kunt genereren.
  • Hoe je sociale media kunt gebruiken om doelgroepen te vinden, te boeien en te binden.
  • Hoe je een influencer wordt zonder content te creëren.
  • Waarom het leven van een storyteller meer dan de moeite waard is om geleefd te worden.
  • De “Codebreakers-methode” die een combinatie van psychologische principes en creatief denken gebruikt om je te helpen een unieke en overtuigende merkidentiteit te creëren.
contact marketing bureau

Wat zit er in de Codebreakers Academy?

Het programma omvat:

  • Wekelijkse lessen over alles wat je moet weten om freelancer te worden en je eigen online bedrijf te runnen
  • Opdrachten en tests om je voortgang te meten
  • Live wekelijkse coachingsessies met ons team van experts
  • Toegang tot onze besloten Facebook-groep voor ondersteuning en feedback
  • Plus levenslange toegang tot onze e-mailnieuwsbrief en live trainingswebinars voor advies, tips en trucs.
contact marketing bureau

Hoe word je een goede storyteller?

En wat is het verschil tussen een storyteller en een reclamebureau?

  • Storytellers hebben de mogelijkheid om verhalen te vertellen en de reclamebureau’s hebben de mogelijkheid om het verhaal voor hun klanten samen te stellen.
  • Verhalenvertellers zijn degenen die luisteren naar wat de klant wil, en vervolgens met een plan van aanpak komen.
  • Als de storytelling freelancers het goed doen, doen de reclamebureau’s het ook goed.
  • Een geweldige storyteller kan overal een geweldig verhaal over maken.
  • Een storytelling freelancer kan het reclamebureau helpen een geweldig verhaal te maken over wat hun klant maar wil.
community building marketing bureau

Waarom de Codebreakers Academy volgen?

Verhalen vertel je je hele leven nog.

  • Wees de schrijver die je altijd al wilde zijn. Ook jij kunt een meesterverteller worden, voor je klanten of je eigen merk!
  • Laat je creativiteit de vrije loop als je verhalen vertelt op nieuwe manieren die nog nooit eerder mogelijk waren. Je kunt in recordtijd je verhalen vormgeven en op je website of social media plaatsen.
  • Vertel verhalen die mensen doen glimlachen, lachen en denken… en laat ze verlangen naar meer. Omdat ze zo onder de indruk zullen zijn van de originaliteit van je stijl en je ideeën.
  • Word ’s werelds grootste online verhalenverteller! Creëer je eigen unieke, onvergetelijke verhalen. En plaats ze direct op je website.
  • Word in een mum van tijd een meesterverteller… terwijl je je levensverhalen vertelt op een unieke manier die nog nooit eerder is gedaan. Dat betekent dat je geweldige content kunt maken om te delen met relaties, klanten en fans.
community building marketing bureau

Wat houdt je tegen?

We helpen je een handje met het weerleggen van je eigen argumenten.

Reden 1: Poh! Ik weet niet hoe ik een verhaal moet vertellen.

Verhalen vertellen is een van de oudste vormen van communicatie, die teruggaat tot de oudheid. Het is ook een van de krachtigste, omdat het mensen helpt de wereld om hen heen te begrijpen. Begin gewoon, je leert gaandeweg

Reden 2: Hm… Ik weet niet zeker of ik mijn verhaal zou kunnen vertellen.

Een verhaal is een meeslepend verhaal dat de luisteraar meetrekt in de ervaring van de verteller. Het begint met een openingszin, die de “haak” vormt die de aandacht van de luisteraar vasthoudt, en vervolgens een verhaal vertelt dat eindigt met een conclusie. Het draait allemaal om techniek – niet om moed.

Reden 3: Eh..? Ik heb geen idee waar mijn verhaal over gaat.

Verhalen worden vaak gezien als verhalen over het verleden, maar dat is alleen waar als je het eerste deel van een verhaal hoort. Het belangrijkste punt van een verhaal is om iets te verklaren dat in het verleden is gebeurd, maar dat hoeft niet altijd in het verleden te gebeuren. Dit betekent dat je ook verhalen over de toekomst kunt schrijven – jouw toekomst.

Reden 4: Huh? Waar moet ik in hemelsnaam beginnen?

Verhalen zijn gemakkelijk om mee te beginnen. Je kunt overal beginnen, zelfs het midden of het einde. Je verhaal hoeft niet lineair of chronologisch te zijn. Het kan meerdere lagen hebben, meerdere karakters hebben en veel verschillende gezichtspunten hebben. Het kan gaan over jezelf, iemand anders, een plaats of evenement. Er is geen goede of foute manier om een ​​verhaal te vertellen, zolang het maar waar is voor jou.

Reden 5: Ik, storyteller?! Mijn verhaal zou saai zijn!

Mensen kunnen verhalen in eerste instantie afdoen als ‘saai’. Maar de waarheid is dat verhalen ongelooflijk interessant zijn. Sterker nog, ze kunnen levens veranderen. De beste verhalen leren ons hoe te handelen en hoe te reageren in bepaalde situaties. Ze kunnen ons motiveren om actie te ondernemen of ons inspireren om onze doelen te bereiken.

Reden 6: Pff… Ik zou nooit kunnen beginnen.

Je hoeft niet met een perfect verhaal te beginnen om je verhaal te vertellen. Het belangrijkste is om te beginnen. Ook als je maar met een paar zinnen begint, heb je je verhaal al verteld.

Reden 7: Nee. Ik zou echt nooit kunnen voldoen aan de standaard van een storyteller.

Verhalen vertellen is geen exacte wetenschap. Een professionele verteller hoeft niet per se over geweldige vertelvaardigheden of een gave van het woord te beschikken. Wat een goede verteller maakt, is hun vermogen om zich tot het publiek te verhouden en met hen in contact te komen. Of je verhaal nu vermakelijk of informatief is, een professionele verteller kan het je effectief vertellen.

community building marketing bureau

Nog niet overtuigd?

Neem contact op om te kijken of het wel echt bij je past. We denken graag met je mee.

Klant referentie

"Siv heeft ons fantastisch geholpen met het rebranden van ons merk Metabool Gezond."
Reclamebureau Nijmegen - Codebreakers - METABOOL GEZOND

Metabool Gezond heeft nu een algehele merkstrategie, inclusief design, website en e-books voor hun nieuwe podcast en e-learning.

0 %
Stijging in conversie
Met deze tools werken we graag
Reclamebureau Adobe logo
envato online reclamebureau
yoast online reclamebureau
mailchimp emailmarketing bureau
heropost online reclamebureau

Lees handige artikelen over de Academy

website laten maken reclamebureau

Online marketing

Online Marketing hulp Wil je meer informatie over bovenstaande onderwerpen? Of loop je ergens tegenaan waar wij je bij kunnen helpen?

Lees meer
De merkstrategie checklist

Checklist merkstrategie

Een checklist voor het bouwen aan je merkstrategie is handig om mee te starten voordat je begint met het uitbouwen van je merk. De volgende checklist gebruiken we om te kijken wat er al is, en wat er nog gemaakt moet worden.

Lees meer

Een kennismaking inplannen?

Vul dan dit contactformulier in, en wij nemen contact op om je vraagstuk te inventariseren om de juiste kennismix samen te stellen. Op basis hiervan ontvang je van ons een vrijblijvende offerte.

envato online reclamebureau
Reclamebureau Adobe logo
Wordpress online marketing bureau