Met welk vraagstuk zit jij?
Door met elkaar te kijken naar welk vraagstuk er opgelost moet worden, begrijp je de context beter en kan je gerichter te werk gaan.
Kerstbomen verkocht in 6 weken.
Vragen uit de praktijk bieden meer context.
Elke vraagstuk heeft een andere benadering nodig. Aan de hand van echte vragen van onze klanten leggen we uit hoe we dit vraagstuk zouden oplossen. Zo kan jij dit implementeren in je eigen werkwijze en toolbox.
- Kennis
- Tools
- Technieken
De juiste mix van kennis, tools en technieken.
De programma’s worden bepaald op basis van het vraagstuk en het benodigde resultaat. Hiervoor combineren we:
"When your story is great, so is ours."
Kies jouw vraagstuk.
Hoe stel je een marketingcommunicatieplan op?
Een uitleg hoe je een dergelijk plan opstelt in 7 stappen.
Waarom investeren in online marketing?
De zin en de onzin op korte en lange termijn.
Waarom is storytelling belangrijk voor bedrijven?
Een uitgebreide uitleg over het nut van storytelling.
Hoe moet je social media posts inplannen?
Een overzichtelijk stappenplan voor het inplannen van je content.
Het was een geweldige ervaring
Zonder de ervaring van Siv zou het niet mogelijk zijn om onze klanten zo consistent en congruent te woord te staan.
Jesper Weiland
Exonet - CEO
Dat wil ik ook.
Een kennismaking inplannen?
Vul dan dit contactformulier in, en wij nemen contact op om je vraagstuk te inventariseren om de juiste kennismix samen te stellen. Op basis hiervan ontvang je van ons een vrijblijvende offerte.
- Gebaseerd op échte cases
- Leer online op je eigen manier
- Inclusief handige templates en tools
Je naamsbekendheid vergroten, hoe doe je dat?
Meer naamsbekendheid zorgt over het algemeen voor meer omzet.