

Internal branding kent verschillende processen. Bekijk de volgende uitgewerkte processen om jouw verhaal te vertalen naar een sterk merk.
Aan de hand van teambuilding opdrachten leert het team elkaar beter kennen. Door deze opdrachten uit te voeren kunnen de werknemers elkaars natuurlijke rollen leren kennen zodat deze ook op de werkvloer benut kunnen worden. Hierdoor kan het team efficiënter en natuurlijker werken.
Het doel van de merktraining is om alle werknemers te instrueren om deel van het merk te zijn. In deze training leren ze wie en wat het merk is en hoe zij hier onderdeel van kunnen zijn. Wat is de visie en de missie van het merk? Wat is het gewenste gedrag van het merk? Hoe dienen de werknemers met elkaar en de klanten om te gaan? Welk gedrag is uit den boze? Hoe dienen de werknemers zich te kleden? Deze, en andere, aspecten van het merk komen aan bod in de merktraining.
In de interne merkovereenkomst wordt uiteengezet wat het gewenste gedrag van de werknemers is. Dit document wordt door de werknemers ondertekend zodat een overeenkomst tussen het merk en de werknemer wordt aangegaan.
Codebreakers zorgt voor meer resultaat op het gebied van sales & communicatie d.m.v. kennis en tools in storytelling, webdesign & online marketing.