Merksessie

Prijs:

Merksessie – in het kort

Strategische sessie waarin Codebreakers samen met de klant terug gaat naar de kern van het merk. De sessie wordt doorlopen aan de hand van een verhaal waarin de organisatie centraal staat.

Duur:

2 uur

Meer weten?

Merksessie

Over de merksessie

Strategische sessie waarin Codebreakers samen met de klant terug gaat naar de kern van het merk. De sessie wordt doorlopen aan de hand van een verhaal waarin de organisatie centraal staat. De merksessie begint met het achterhalen waaruit het avontuur van de klant bestaat om vervolgens de weg uit te stippelen die de klant zal bewandelen om de ondernemersdromen en –doelen te realiseren. Aan het einde van de merksessie heeft de klant in kaart welke afslag zij het beste kan nemen om dromen en doelen te realiseren en er is een helder overzicht van issues die uit de wereld geholpen moeten worden. De sessie vormt een basis voor strategieën die de organisatie naar de juiste afslag leiden. Een basis voor een vervolgproces waarin issues worden aangepakt.

Deliverables

  • Notulen uitwerken en versturen naar klant.
  • Actieplan opstellen. Aan de hand van de notulen wordt in kaart gebracht welke diensten er uitgevoerd kunnen worden. Hier wordt een actieplan omheen geschreven in de vorm van een offerte.

Waarom nodig?

Door de merksessie kort maar krachtig uit te voeren hebben we de gezichten dezelfde kant op staan.

Wat is het proces?

  • Sessie ‘the quest’ inplannen.
  • Sessie ‘the quest’ op locatie (eventueel via Skype).
    • Onderdelen oproep tot avontuur doorlopen.
  • Sessie ‘the quest’ uitwerken in notulen.
  • Notulen versturen naar klant
  • Notulen versturen naar betrokken stakeholders.
  • Elk stakeholder brengt in kaart wat hij/zij kan betekenen en stuurt dat op naar de brandmanager
  • Brandmanager stelt een plan op waarin duidelijk wordt wat Codebreakers kan betekenen voor de klant om obstakels van de weg te ruimen en ondernemersdromen en –doelen te realiseren.
  • Aan te leveren bestanden en te beantwoorden vragen verzenden naar klant.
  • Feedback intern verwerken in het plan.
  • Plan versturen naar de klant.
Meer weten?

Anderen bekeken ook:

Vragen? Mail gerust.
Vragen? Mail gerust.

Want als jouw verhaal goed is, is die van ons dat ook.

Contact
Deel dit artikel:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Schrijf je in voor de nieuwsbrief.

Lees de nieuwste artikelen over storytelling