
Copywriting gaat over het schrijven van teksten die pakkend en gemakkelijk te lezen zijn.
Tekstschrijven gaat over het schrijven van foutloze en strakke teksten die toch creatief zijn.
Door interviews af te nemen kan belangrijke informatie van experts of van mensen met ervaring aan het licht komen.
Wanneer er teksten vertaald moeten worden, moet dit uiterst secuur gedaan worden. Taal is niet een-op-een te vertalen en vergt daarom een sterk taalgevoel en enige creativiteit.
Teksten moeten altijd nagekeken en waar nodig aangepast worden voordat ze gepubliceerd worden.
Door middel van e-books kunnen grotere teksten makkelijk verspreid worden.
Bij webteksten is het essentieel dat ze doelgericht en goed leesbaar geschreven worden, zodat de lezer op de website blijft en aangezet wordt tot actie.
Een blog is een goede manier om kennis te delen en te laten zien dat je de juiste kennis in huis hebt.
Teksten worden gericht geschreven zodat ze voor het beoogde kanaal van toepassing zijn – elk social media kanaal is immers anders.
Een nieuwsbrief is een simpele manier om contact te onderhouden met je klanten. Ook kan je op deze manier makkelijk nieuwe producten of diensten onder de aandacht brengen.
E-mailmarketing is een eenvoudige manier om je klanten te benaderen. Het is een interessante manier om in één keer veel mensen te bereiken.
Jaarverslagen zijn een goede manier om een duidelijk overzicht te krijgen van wat er in een jaar gebeurd is in een organisatie.