Dutch Branding Agency

Codebreakers

Dutch Branding Agency

WHY

WE WANT TO BE THE BEST.

Trots

Wanneer je trots op bent straal je dit uit en breng je dit over naar de mensen om je heen. Niets is zo fijn als elke dag jezelf in de spiegel aan kunnen kijken en zeggen, “shit man – ik ben trots op mezelf en mijn organisatie.” Gun jezelf de kans om te stralen alsof je elke dag op de eerste plek op een podium staat. Maar goed, als je dan op dat podium staat – welk verhaal vertel je dan? Ook dat vinden we ontzettend belangrijk. Een goed verhaal moet consistent en congruent zijn, het is een verhaal dat je graag vertelt. Laten we dat samen vormgeven, een verhaal waar je voor de volle 100% achter staat. Dat je ogen weer glunderen van trots.

Plezier

Als je doet wat je leuk vindt hoef je nooit te werken. Er zijn veel mensen die loonslaaf zijn van hun eigen onderneming. Dit komt omdat ze niet doen wat ze leuk vinden, waardoor elke dag als werk aanvoelt. De wereld is ieders speelveld, je bepaalt zelf de regels. Heb plezier en geniet alsof elke dag je laatste is – dat is pas leven.

No Limits

Grenzen, ze zijn er net zoveel als dat je ze erkent. Codebreakers doen er alles aan om de grenzen op te zoeken en keer op keer het avontuur aan te gaan. Vaak zijn onze klanten vastgeroest binnen hun eigen systeem, opdat wij ze leren om hun eigen grenzen te doorbreken en verder te kijken dan hun neus lang is. Het is ontzettend belangrijk om je niet te laten leiden door de grenzen die door anderen opgelegd worden om te kunnen excelleren.

De Code Kraken

Om de beste te worden moet je de code kraken voor de ultieme merkstrategie. Dit betekent dat je veel moet luisteren, lezen en verdiepen.

Avontuur

Het is belangrijk om avontuurlijk te zijn. Althans, zo denken wij. Het lijkt ons niets om elke dag hetzelfde te doen, en in de waan van de dag te raken. Codebreakers zijn mensen die avontuurlijk zijn, met de handen voor de ogen het diepe in durven springen, en bovenal mensen die altijd beter willen worden. Het avontuur staat hierin centraal.

Wil je weten HOE deze Dutch Branding Agency te werk gaat?